Expanze eshopu do zahraničí

Expanze eshopu do zahraničí Expanze eshopu do zahraničí
Expanze eshopu do zahraničí

  

 

Je vám Česká republika malá a začínáte se dívat po možnosti expanze vašeho e-shopu do zahraničí? Láká vás možnost získat nové zákazníky na Slovensku, v Polsku nebo Maďarsku? Ať už plánujete cokoli, my vám pomůžeme vše zvládnout hladce a úspěšně. I když se bude jednat třeba o Rumunsko, které je nejen jazykem, ale i mentalitou a kulturou značně specifické. A to už vůbec nezmiňujeme pro nás velmi specifický přístup tamních úřadů. Vy se zatím můžete věnovat prioritně tomu, co umíte nejlépe – vašemu podnikání.

Náš servis pro e-shopy expandující do zahraničí:

Překlady vašich marketingových materiálů – abyste se měli čím propagovat. Přeložíme pro vás web, katalog, letáky nebo třeba obchodní podmínky. A když přijde na věc, klidně vám to i vytiskneme.

Přizpůsobení vašich textů novým cílovým skupinám – abyste k zákazníkům mluvili řečí, kterou očekávají a budou jí důvěřovat.

Lokalizace popisků vašich produktů – aby si je zákazníci mohli přečíst ve svém jazyce a rozuměli jim. Kdo by taky chtěl kupovat zajíce v pytli.

Sestavení a lokalizace klíčových slov – abyste byli „SEO“. Tedy optimalizovaní. A vyhledávače, jako třeba Google, vás našly.

Vytvoření sestav a překlad PPC kampaní – abyste dokázali efektivně konkurovat a vydobyli si své místo na slunci.

Pomoc se založením firemního bankovního účtu – aby vaši zákazníci nemuseli platit mezinárodním převodem. Mohli byste je tím od nákupu odradit.

Pomoc se založením firmy – jako lokální firma se sídlem v dané zemi budete pro zákazníky důvěryhodnější. A možná vám to bude dávat smysl i z hlediska daní.

Zákaznická podpora v cizím jazyce – někdo by měl na e-maily, komentáře na Facebooku a telefonáty zákazníků odpovídat, nemyslíte?

Zákaznická podpora v cizím jazyce

Pokud to s prodejem myslíte vážně a máte s ním už nějaké zkušenosti, jistě víte, že zákaznická podpora je jeho klíčovým prvkem. Zákazníci oceňují možnost kontaktovat prodejce s dotazem a očekávají, že odpověď dostanou ve stejném jazyce. Otázky se často týkají dostupnosti nebo původu produktů, možností doručení zboží, termínu doručení atp.

Naši rodilí mluvčí pro vás zajistí zákaznickou podporu na profesionální úrovni. Běžně odpovídáme na dotazy telefonické i e-mailové, poznámky u objednávek nebo komentáře z Facebooku. Zpracováváme je v několika dávkách denně tak, aby byli vaši zákazníci s rychlostí odpovědí spokojeni a nákup neodkládali.

Více informací o zákaznické podpoře v zahraničí.

 

Kontaktujte nás. Provedeme analýzu vašich potřeb, podíváme se na portfolio vašich produktů a nastavíme s vámi proces zákaznické podpory tak, aby v dané zemi fungoval co nejlépe. Třeba intenzita telefonických dotazů se v jednotlivých zemích značně liší. Zákazníci v Polsku používají telefonickou podporu mnohem méně než zákazníci v Bulharsku. Je dobré na to pamatovat. Ať neplatíte za něco, co vaši zákazníci nakonec ani nedocení.

Přidaná hodnota pro vás:

  • zákaznická podpora v cizí zemi bude fungovat k plné spokojenosti vašich zákazníků
  • funkční zákaznickou podporou získáte nezanedbatelnou konkurenční výhodu
  • dozvíte se, co vaši zákazníci chtějí, po čem touží
  • navýšíte konverzní poměr návštěva/objednávka
  • získáte nové zákazníky

Založení firemního bankovního účtu v zahraničí

Máte e-shop a plánujete začít prodávat i v zahraničí? V takovém případě asi budete chtít svoje šance na úspěch zvýšit tím, že zákazníkům nabídnete možnost platby na bankovní účet v dané zemi. A víte, že otevřít firemní účet v zahraničí nemusí být stejně snadné jako v domácí bance?

Jazyková bariéra je to jednodušší, s čím se bude třeba poprat. A naši překladatelé, tlumočníci a rodilí mluvčí si s ní poradí hladce. Kulturní rozdíly, specifická administrativa a leckdy neobvyklý přístup a požadavky státních úřadů, ale i třeba bankovních institucí, však bývají větším oříškem.

Pamatujeme i případ zákazníka, který se pokoušel otevřít účet u Unicredit Bank v Rumunsku více než 4 měsíce. Nakonec to vzdal a požádal nás, ať to dořešíme sami. Za pár dnů měl účet i internetové bankovnictví k dispozici a mohl začít v Rumunsku prodávat.

Přidaná hodnota zahraničního bankovního účtu:

  • zákazníci získají možnost platit ve své měně a u banky, kterou znají
  • budete působit důvěryhodněji
  • ušetříte za bankovní poplatky na mezinárodní převody
  • získáte konkurenční výhodu oproti prodejcům, kteří své zákazníky nutí platit mezinárodně
  • navýšíte konverzní poměr návštěva/objednávka

Co budete pro založení firemního účtu v zahraničí potřebovat?

Jednotný seznam dokumentů nebo postup založení neexistuje. Pokud by existoval, bylo by to snadné. Každá země, a dokonce každá banka má svoje požadavky a interní směrnice a je třeba k nim přistupovat individuálně.

Ještě než vhodnou banku náš zástupce v dané zemi osloví, budeme od vás potřebovat základní údaje o vašem podnikání a objasnění důvodu pro založení účtu v zahraničí. Na základě těchto informací provedeme rešerši bankovních institucí v dané zemi a doporučíme vám ty nejvhodnější.

Následovat budou soudní překlady vašich dokumentů a materiálů vyžádaných bankou. Většinou jsou to výpis z obchodního rejstříku, živnostenské oprávnění, potvrzení o registraci k DPH a další. Tyto dokumenty náš zástupce doloží v bance a o založení účtu pro vaši společnost požádá. Pokud je vše v pořádku, do pár dnů máte potvrzení o založení účtu a přístupy pro internetové bankovnictví k dispozici.

 

Více informací o založení firemního bankovního účtu v zahraničí.

Pošlete nezávaznou poptávku

Vyplňte poptávkový formulář a my vám obratem zpracujeme nezávaznou cenovou nabídku

NK Langa | Translations, Editing, Localization

Napište nám e-mail

Napište nám a nechejte si vyhotovit nezávaznou cenovou nabídku

NK Langa | Translations, Editing, Localization

Zavolejte nám

Pro rychlejší informace o našich překladatelských a tlumočnických službách nám zavolejte
NK Langa | Translations, Editing, Localization